Ako nakupovať

Ako si v La Tulii nakúpiť?

  1. Vyberiete si tovar a vložíte ho do košíka.
  2. Odošlete objednávku, v ktorej vyberiete spôsob platby a ako si prajete tovar doručiť. Pri objednávke nad 110 € máte poštovné cez Zásielkovňu ZDARMA.
  3. Vašu objednávku potvrdíme potvrdzovacím e-mailom.
  4. Ak je tovar SKLADOM, odosielame ho na druhý deň po obdržaní platby. Výnimočne sa niečo nepodarí. Dopravca nepríde alebo má zásielka niekde zdržanie. Pokiaľ vám tovar nedorazí do piatich dní od zaplatenia, napíšte mi na mail info@latulia.sk. Určite to vyriešime.
  5. Prevezmete tovar a môžete sa tešiť, ako vám krásne pristane. Pokiaľ by to tak náhodou nebolo, určite mi napíšte. Poradím vám, čo s tým. Rýchlo vymeníme za iné alebo môžete nenosený tovar do 14 dní od zakúpenia vrátiť.
  6. Mojím želaním je, aby vám nakupovanie v La Talii robilo radosť. Preto sa, prosím, nebojte pýtať, volať a písať otázky. Rada vám so všetkým pomôžem.

 

Chcete poradiť s veľkosťou, výberom alebo sa na čokoľvek iné opýtať?

Ak vám nie je čokoľvek jasné, nebojte sa mi napísať alebo zavolať. Len čo to pôjde, odpoviem a rada vám so všetkým poradím.

 

Chcete tovar vymeniť?

Balíček z La Tulie dorazil, ale nie ste nadšení? Nesedí vám veľkosť alebo farba vyzerá inak než na monitore? Nezúfajte, máte možnosť tovar rýchlo vymeniť. Čo najskôr po obdržaní ma kontaktujte na info@latulia.sk s informáciou, aký tovar ste obdržali a za aký ho chcete vymeniť. Potom, ako sa mailom dohodneme na výmene, nepoužitý a nepoškodený tovar zabaľte späť do krabice, priložte originál faktúry aj papierik s informáciou, za aký tovar ho chcete vymeniť.

Takto pripravenú zásielku pošlite najneskôr do 14 dní od jej prevzatia na adresu: La Tulia, Petra Orságová, 6. srpna 1159/25, 73535 Horní Suchá, Česká republika.

Najľahšia a najlacnejšia cesta je cez zberné miesta Zásielkovňa, ktoré nájdete na každom rohu. Pokiaľ je cena vymeneného tovaru odlišná od pôvodnej, dohodneme sa na vyrovnaní rozdielu bankovým prevodom alebo vrátením na vašu platobnú kartu.

 

Chcete vrátiť peniaze?

Pokiaľ vám z akéhokoľvek dôvodu produkt La Tulie nebude vyhovovať, máte možnosť ho do 14 dní od prevzatia vrátiť a dostať späť svoje peniaze. Prosím, napíšte mi pred vrátením tovaru email s odôvodnením vrátenia. Pomôžete mi tak naše výrobky stále zlepšovať, aby boli moje zákazníčky spokojné a z produktov La Tulie sa tešili.

Nepoužitý a nepoškodený tovar zabaľte späť do krabice, priložte originál faktúry. Takto pripravenú zásielku pošlite najneskôr do 14 dní od jej prevzatia na adresu: La Tulia, Petra Orságová, 6. srpna 1159/25, 73535 Horní Suchá, Česká republika.

Najľahšia a najlacnejšia cesta je cez zberné miesta Zásielkovňa, ktoré nájdete na každom rohu. Zásielku môžete ale poslať akoukoľvek prepravnou službou, ktorá vám bude vyhovovať. Po obdržaní zásielky vám platbu vrátim bankovým prevodom alebo vrátením na vašu platobnú kartu (záleží od toho, ako ste objednávku zaplatili alebo ako sa dohodneme pri oznámení vrátenia).

 

Chcete tovar reklamovať?

Nestáva sa to, ale niekedy sa môže niečo nepodariť. Samozrejme, na všetok tovar zakúpený cez eshop La Tulia sa vzťahuje zákonná záruka 24 mesiacov. Reklamácie sú riešené podľa platnej legislatívy ČR, resp. platnej novely Obchodného zákonníka ČR. Reklamovaný tovar dôkladne zabaľte proti poškodeniu, priložte originál faktúry a stručný popis vady výrobku. Nezabudnite uviesť svoje aktuálne kontaktné údaje – email, telefónne číslo. Takto pripravenú zásielku s označením „REKLAMÁCIA” pošlite na adresu: La Tulia, Petra Orságová, 6. srpna 1159/25, 73535 Horní Suchá, Česká republika. V prípade kladného vybavenia reklamácie vám pošleme opravený alebo vymenený tovar späť na naše náklady. 

Po obrdžaní reklamácie vás budeme v zákonnej lehote (maximálne do 30 dní, no budeme sa snažiť čo najskôr) informovať emailom alebo telefonicky o posúdení reklamácie s návrhom jej riešenia. V prípade posúdenia reklamácie ako oprávnenej bude tovar:

  • opravený a zaslaný späť (v prípade odstraniteľných chýb nespôsobených užívateľom alebo nesprávnym užívaním),
  • vymenený za nový alebo budú vrátené peniaze (v prípade neodstraniteľných alebo výrobných chýb nespôsobených užívateľom).

V prípade posúdenia reklamácie ako neoprávnenej bude tovar zaslaný späť kupujúcemu s vyrozumením o zamietnutí reklamácie a jeho odôvodnením. V prípade nesúhlasu kupujúceho so zamietnutím reklamácie sa prípady riešia podľa platných zákonov Českej republiky.

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie